SolitudeProd
View unanswered posts | View active topics It is currently Wed Mar 20, 2019 10:29 pm

Reply to topic  [ 22 posts ]  Go to page Previous  1, 2
IFKS - Skûtsjesilen (niet alleen voor friezen;) 
Author Message
Forum User

Reply with quote
Bicycle Repairman wrote:
Grutte Pier wrote:
Bicycle Repairman wrote:
Heel de wereld vaart recht door zee, en die Friezen motten weer dwarsliggen.... *zucht*

Ik zeg maar zo, open snijden van kop tot kont en vol proppen met zout :cool:

Ik zie wel dat er nog neanderthalers rondlopen daarzo. Dom volk, kunnen niet eens fatsoenlijk de taal spreken, maar spreken daarvoor in de plaats een vastgeroest dialect dat ze met veel geweld als taal willen blijven bestempelen. Vergane glorie, jongetje, vergane glorie!

Ja jonkje (bicycle repairman, man, volgens mij kun je nog geen fietsband plakken), jij vindt neanderthaler een scheldwoord, ik niet, ik beschouw dat als een eretitel :rofl:
Neanderthalers leefden in groepsverband, maar waren binnen de groep erg op zich zelf. Zij bemoeiden zich niet aan de lopende band met allerhande zaken waar ze niets mee te maken hadden. Iets waar het vandaag de dag nogal aan ontbreekt.
Kort samengevat het verschil tussen jou en mij: jij zegt meer dan je weet, ik weet meer dan ik zeg. :rofl:

Trouwens, it Frysk vergane glorie? Jonge jonge jonge, weet je wel dat het Hollands niks meer is als een halfbakken vorm van door West-Friese adel overgenomen West-Vlaams dialect? Je bent gewoon een halve Belg man :D

Mon Sep 03, 2007 7:41 am
Profile
Forum User

Reply with quote
Volgens mij is het "Fries"/"Frysk" een officiële taal...

Godzijdank het limburgs niet :p

Lang leve de batouwe!

Thu Nov 01, 2007 10:30 pm
Profile WWW
Reply to topic   [ 22 posts ]  Go to page Previous  1, 2